Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Yörükoğlu’nun hedefi meclis

NAZLI ALTINAYAR-Nazilli Ziraat Odası’nda yapılan delege seçimlerinin ardından gözler, şubat

NAZLI ALTINAYAR-Nazilli Ziraat Odası’nda yapılan delege seçimlerinin ardından gözler, şubat ayındaki genel kurula çevrildi. Başkan Necdet İzgü’nün önümüzdeki dönem görev almayacağı açıklamasının ardından Meclis Başkanı Mesut Yörükoğlu da önümüzdeki dönemde görev almayacağını duyurdu.

Sosyal medya hesabı üzerinden açıklama yapan Mesut Yörükoğlu, hedefinde milletvekilliği aday adaylığı olduğu için bu kararı aldığını söyledi.

CHP’DEN ADAY OLACAK
Mesut Yörükoğlu açıklamasında şu ifadelere yer verdi;
“Bildiğiniz üzere Nazilli Ziraat Odası meclis başkanlığı görevini 20 yıldır aralıklı olarak yapıyor idim. Bundan sonraki süreçte genel siyasette hizmet edebilmek için Cumhuriyet Halk Partisi’nden milletvekili aday adayı olma düşüncesindeyim. Bu sebeple Nazilli Ziraat Odası bünyesinde başlayan yeni dönem içinde görev almayı düşünmedim. Tüm sorumluluklarımı yeni dönem başlayıncaya kadar sürdüreceğim. Bilgilerinize sunarım.”