Nazilli İlk Mektebim Anaokulu öğretmenleri, Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk’ü ölümünün 86. yıl dönümünde Anıtkabir’de ziyaret ederek saygı duruşunda bulundular.
10 Kasım Atatürk’ü Anma Günü münasebetiyle düzenlenen özel ziyarette, anaokulu öğretmenleri, Türkiye Cumhuriyeti’nin kurucusu Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün huzurunda bir araya geldi. Milli birlik ve beraberlik duygularını pekiştiren bu anlamlı ziyaret, öğretmenler için unutulmaz bir deneyim oldu.
“Geleceğimiz olan çocuklarımız için, Atatürk’ün izinde yürümeye devam edeceğiz” diyen okul yöneticileri, bu tür ziyaretlerin öğretmenlerin ve çocukların milli bilinçlerini güçlendirdiğinin altını çizdi.


